minstrels and mammals, cohorts and constituates
Line work/spotting black and I’m done…omg…*sigh* tbh, idk how I feel about finishing this one. What I’ve learned, how I’ve learned it, what of it I wish to keep…idk. The final strokes tend to be the heaviest, they tend to bring the subject matter out the most. Thank you for everyone who’s been patient with the me that’s been projected during this one, lol *giant hug*

Line work/spotting black and I’m done…omg…*sigh* tbh, idk how I feel about finishing this one. What I’ve learned, how I’ve learned it, what of it I wish to keep…idk. The final strokes tend to be the heaviest, they tend to bring the subject matter out the most. Thank you for everyone who’s been patient with the me that’s been projected during this one, lol *giant hug*

these too <3

putting in a print order for 20 each of these fellas <3 I’m all the excites *wiggle*

So I’m prolly gonna sign and number 10 in silver for online sales and 10 in gold for live art sales. I’m fortunate to find ways to change the format of the prints, slightly, with each batch :)

Tengu tengu tengu &lt;3

Tengu tengu tengu <3

Female bee deity kaishakunin wielding a 7 stone hand scythe. The black mala and scarves will create the stripes over a yellow gown and furry vest. It&#8217;s refreshing not painting a kitsune (fox spirit) tbh. The male character in this&#8217;n will be a tengu (heavenly dog) also known as a bird demon that protects forests and shugendō ideals &lt;3

Female bee deity kaishakunin wielding a 7 stone hand scythe. The black mala and scarves will create the stripes over a yellow gown and furry vest. It’s refreshing not painting a kitsune (fox spirit) tbh. The male character in this’n will be a tengu (heavenly dog) also known as a bird demon that protects forests and shugendō ideals <3

1926. If Harry Potter Was An Anime.

fahrlight:

imageimageimageimageimageimageimageimage

I’ll always reblog it when I see it because this is the COOLEST THING I EVER SAW!

My favorite peace of the valley with my favorite shiny bit as a toggle has returned to me. With this fox hunting sweater, I are back at full fabulous &lt;3 &lt;3 &lt;3

My favorite peace of the valley with my favorite shiny bit as a toggle has returned to me. With this fox hunting sweater, I are back at full fabulous <3 <3 <3

awwww-cute:

Baby llama don’t need no drama

awwww-cute:

Baby llama don’t need no drama

So when I find myself super swamped with arts and adulting, I start building another 5 compositions&#8230;and it seems to help. Idk how that works, but I like it &lt;3 &lt;3 &lt;3

So when I find myself super swamped with arts and adulting, I start building another 5 compositions…and it seems to help. Idk how that works, but I like it <3 <3 <3

These 4 should be finished tonight &lt;3

These 4 should be finished tonight <3

This wax winged worm is finally just about done &lt;3 &lt;3 &lt;3

This wax winged worm is finally just about done <3 <3 <3

Twerking 3 at a time #nbd *ugh* layers and layers and layers and&#8230;

Twerking 3 at a time #nbd *ugh* layers and layers and layers and…

nevver:

Bukowski

hotteaandoranges:

nubbsgalore:

fireflies in timelapse, photos by (click pic) vincent bradytakehito miyataketsuneaki hiramatsu and spencer black

Always reblog

Cause, fireflies!

Layers and layers and layers and layers and layers and layers and&#8230;

Layers and layers and layers and layers and layers and layers and…